Misslyckande

Ja.... tror ni klockan ringde i morse? Nej... men det var iofs mitt fel, efter sååå mycket trixande och oro för vad som är AM och PM (nedladdat amerikansk klocka) så missade jag att ladda upp ljud till mitt larm. Men det ordnade sig ändå för halv 8 så kom världens största plogmaskin och väckte varje liten morgönttrött student i hela området. Haha. Men jag tackar så gott för de!!



Men det är konstigt att inte kunna ringa nära och kära, fast min telefonräkning myser nog just nu. Jag har ringt så mycket på sistone så jag vågar inte tänka på nästa telefonräkning! Vet ni? Jag funderar på om jag ska köpa någon sån där gammal hederlig telefon. Jag och telefoner går ju knappast ihop. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0