Orolig morgon

Godmorgon. Jag har sovit som ett arsel, eller ja det var oroligt här på morgonen iaf. Jag ställde larm både på datorn och mobil för att vara säker på att komma upp. Idag kommer ju mamma (hoppas jag, bara hon klara att ta sig på rätt pendeltåg och rätt buss och hinna i tid o så).

Nu ska jag snart vandra till skolan, o jag hoppas att jag får en uppdatering av mamma snart så jag vet att hon är på gång.

Förresten var det ju kör igen igår! En röstcoach var där (eller vad det heter) och hon gjorde massor med roliga övningar med oss. Nästa vecka ska det uppträdas en massa, herregud, vi har ju knappt övat, hur ska detta gå?! Men det är skitkul och igår följde Linda med också!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0