Snöstorm

Idag är väl ingen toppendag... det tog typ 40 min att gå hem i snöstorm. Nu har jag äntligen fått min snö... men jag är inte helt nöjd... det stormade in småspik i ögonen när jag pulsade och halkade runt i snön.

Men nu är jag hemma i värmen igen, härligt, härligt!

Idag har vi börjat en ny kurs, barn och familj. Vi såg en film idag om våld i hemmet och jag mådde fan illa. Tänk så många böcker och så mycket man har sett på tv men ändå mådde jag så illa av filmen.

Nu sitter jag här inne i värmen och det riktigt stormar där utanför och det är faktiskt lite småmysigt. Men stackars Matilda är i skolan så hon ska snart ut och pulsa i detta elände... hua.

Tjing så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0