Tävlingsanda

Igår var det julbord! Det var riktigt kul och det blev RIKTIGT sent. Promenderade hem vid kvart i 2 och det var bara - 8 C så en 40 min promenad gick prima. Lite kallt där mot slutet men jag tinade upp när jag kom fram.

Det var riktigt mumsigt med julmat och så blev det lekar också! Och jag är ju... något av en dålig tävlingsmänniska men... ja... hur som helst. Det började dåligt för då skulle man använda huvudet och lista ut var filmcitat och låttexter kom ifrån. Men sen!! Då blev det lite fysiskt! Min puls gick i 180, Johanna vann sin gren, blindbockspromenad!! Jippie!! Sen var det Bitas tur, dags att spotta gelekrokodiler, hon var typ livrädd för mig, men hon vann!! Karolines gren var att plocka, typ majs från en tallrik till en annan med klädnypa. och vilken pingla! Hon tog hem det!!! Sen... spänningen är olidlig, sista grenen, min tur, laget förklarar att jag måste slå Linn för då tar vi hem det här! Pulsen slår såååå hårt! Min gren är galgemellanknänarejs, taktiskt som jag är ser jag till att starta sist, och jag, jag krossade motståndet MOHAHAHA! På tiden 40 sekunder gick jag i mål och lyckan var total! Jag så absolut inte klok ut och jag gissar att det finns bildbevis på detta! Hua....


Sen gick luften ur mig lite men jag blev som sagt kvar riktigt sent. Nu ligger jag och myser i sängen, det är en sån dag idag.

Men tack alla flickor för en jättetrevlig kväll!

Vinterklädd  och hemvandrande i natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0