Tentan....

Nu har mamma åkt hem, sorgligt, vi har haft det jättebra!

Men det skiver jag mer om sen för nu är jag arg.... jag vet att jag inte vill skriva om tenta och plugg o sånt men i fredags så skrev jag ju missbrukstentan. Det kändes väl okej, enligt min högst osäkerställda beräkningar så låg jag på ca 103 poäng och godkänt var 100. Men ju mer jag tänker på de, ju mer fel kommer jag på att jag gjort. Jag börjar med och mer önska att jag har kuggat för jag vill inte ha ett dåligt betyg!! Jag har inte mått bra den senaste tiden och visst jag är dålig på att plugga, men INTE så här dålig. Jag är ganska besviken på mig själv. Nu hoppas jag nästan att jag ska kugga så jag kan få en chans och göra mig själv rättvisa! ..... kan man ringa till skolan och be dom riva tentan tror ni? Snyft och suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0