Vilken dag!

Oj oj dagarna har bara försvunnit sen jag kom hem. Tågresan gick faktiskt helt otroligt bra, skönt! Sen var det lite svårt att vänja sig vid att det ser ut som i Östersund här... fast det är hemma... Det är så mycket snö att jag tappar hakan! Men jag är så glad att alla får uppleva det jag har fått uppleva i norr! Det är så vackert!!

Imorse var jag igång vid 6 tiden för att hinna med allt... men framförallt för att jag behövde bilen och var då tvungen att skjutsa Rickard till firman. Men, men idag var jag på julfrukost på jobbet. Supermysigt! Och julklapp fick jag också. En juciepress och den var säkert svindyr!! Det är en sån där elektrisk sak. Undrar hur det kom sig att jag fick en? Alltså, ja alla fick en julklapp men jag? Jag är ju tjänstledig. Men lika glad är jag för de!!! Sen fick jag en hel låda med ljus som Helen sparat åt mig! Och sen fick jag lite stumpar av Karin också och en liten skål med julskumsfudge som hon gjort!! Jag blir så rörd och tacksam! Tack, tack för att ni tänker på mig, det betyder så otroligt mycket!

Ikväll har vi varit hos Sandra, Daniel, Amanda och Alexander. Amanda fyllde fem så det var lite kalas. Vi hade en jättetrevlig kväll, blev kvar till sent och bara satt och pratade, väldigt uppskattat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0