Vilken dag!! : )

Vilken härlig dag! - 11 C och jag och mamma är här! Idag har vi varit ute och promenerat och fasiken att jag inte hade med mig kameran! Det var så otroligt fint, vi gick nere vid sjön och det var en sån häftig dimma över sjön. Sen spenderade vi närmare 2 tim på kupan... men några fynd hittade jag allt, en jättefin väska! Som numera är en garnväska för nu ska jag börja sticka också... vi får se hur det går. Blev så inspirerad av mammas benvärmare som moster har gjort. Så imorn ska vi sätta igång och mamma ska försöka lära mig... Förresten så var det bra roligt när jag hämtade henne igår på bussen. Där står jag, i mysbyxor och ser allmänt lodig ut och ut från bussen kommer min mamma och ser så jäkla häftig ut, klädd i otaliga secondhand fynd!!



Sen blev det några örhängen, 10 kr st och garanti för infekterade öronsnibbar.

             

Förresten, notera....

Kommentarer
Postat av: Petra

Finaste väskan! Kan det vara så att det var ett par restgarnsbenvärmare? Sånna har jag oxå :)

2009-12-04 @ 23:26:17
URL: http://pthegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0