Det är inte lätt!

Det är inte lätt med ett måndag till fredags jobb.... det är skönt... men inte lätt... När ska man göra allt man vill göra?! Helgerna räcker ju inte till, man får skjuta på allt så man blir uppbokad flera månader framöver.


Men, men så är väl det verkliga livet så det är bara att vänja sig. Praktiken går bra, jag är så glad att jag började utbilda mig när jag blivit lite "äldre" för på min praktikplats behövs det att man är en tjej med erfarenhet och skin på näsan. Sen har jag visserligen inte jobbat inom denna branch men 5 år på Blomsterlandet härdar dom flesta!

Imorn ska jag och Tina sticka till Göterborg! Jippie! Det ska bli så kul! O så ska vi bo på hotell också, kan de bli bättre?! (Inte för min fattiga studentplånbok men va tusan! ) Jag ska ligga i hotellsängen och smula choklad och bara ha de såååå bra.

Nu ska jag packa, vika tvätt, packa ner nagelprylarna, plocka ur diskmaskinen, hänga tvätt och titta på tv! Jippe vad jag gillar mitt 8-17 (plus tränings) liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0