Dyker ner i soffan och gör ingenting

Idag är inte hjärnkapaciteten på topp... någon som undrar varför?! För att jag återigen fallit i hokus pokus fällan! Ja, ja men sån är jag, de är bara att kämpa på nu i 2 "avgiftningsveckor" för att sedan laddad och redo (och förhoppningsvis lite lättare) kämpa vidare med nyttig mat och mycket träning.

I övrig är jag igång på praktiken igen efter 2 dagar med feber. Tänk att jag aldrig kunde tro att jag skulle klara av att ha de så slappt. Att sitta på arslet och göra typ ingenting är inte min grej, men jag måste säga att jag börjar bli riktigt bra på de nu, så bra att när jag kommer hem dyker jag i soffan och fortsätter att göra ingenting... så vem ska tvätta och städa kan man fråga sig?

Ja, ja nu ska jag dyka i soffan igen och titta på lyxfällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0