In, ut principen

Vilken härlig dag det har varit! Solen har tittat fram och det händer inte ofta nu för tiden!

Igår var jag som sagt otrogen och provade på en ny naprapat och de fick jag ju ångra, visst knäckte hon och fixade men min härliga finska man till naprapat är fan så mycket bättre. Men sån är ju jag, jag tror alltid att gräset är grönare på andra sidan så jag vill prova på nytt ; ) Jag hoppas hon njuter av mina 400 kr för några mer pengar av mig får hon inte. För jag tycker verkligen inte att naprapater ska jobba med löpande band teknik - med in, ut , in ut principen... haha.

Igår var jag hos Mia o tittade på Lets dance o ikväll hoppas jag att det blir melodifestivalen någonstans, men jag vet inte var, än... Visst är jag lite tråkig, men jag vill inte vara ute o supa, svina och slåss, jag vill inte sånt nu för tiden.

Inga loppisfynd blev det för mig och Elle idag, men så blir det ibland, det var härligt och vara ute o promenera i de fina vädret iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0