"Inte stämt din inre orkester"

Livet är bra roigt ibland. Tänk att jag kan ha så mycket gemensamt med mina 50 + kamrater här på avdelningen Verksam på Arbetsförmedlingen. Ibland får jag skratta gott åt deras tokigheter! Nils är bäst, han är så kul o han tycker att han själv är så kul att han viker sig av skratt o de gör allt ännu roligare.

Igår stod en debettartikel i Aftonbladet angående arbetsförmedligens coacher o den var allt lite bra, där hittade Nils kommentaren att - du kanske inte har stämt din inre orkester.  Haha. Ja, jag säger då de.

Snart ska jag gå hem iaf och sen bär det av med Silja Galaxy... efter en bilresa med Tina... Men först ska jag skriva ett slutdokument och ha lite handledning.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0