Mår konstigt/ostabilt

Idag har varit en knepig dag... hela veckan har iofs varit mer eller mindre knepig. Efter min helg i Göteborg har jag inte riktigt hämtat mig. Jag har haft så mycket att tänka på och göra så det har också rört sig i mitt huvud som ett ont orosmoln. Jag funderar lite på om det kan vara såna där "kvinnliga känslor" som gör att jag mår såhär just nu också.... ja de kan nog bero på rätt mycket helt enkelt.

Men imorn är de fredag o de känns toppen! På lördag ska jag tra med Elle och Tina på loppisturné här istan så får vi se om vi hittar något kul. JAG ÄLSKAR LOPPIS!

Imorn har jag för övrigt en riktigt händelserik dag på jobbet, vi har ett möte inbokat och de missar jag eftersom jag ska till naprapaten, otrogen är jag också!... mot naprapaten alltså, nu ska jag prova en ny igen, tänk att jag aldrig kan vara trogen ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0