"Miss you like candy"

Ja då har man upplevt en dag som ensam "sineltjej". Idag blev jag helt lämnad, ingen ville leka med mig så jag gick själv med min ensamhet till en hundutällning som var i stan. Jag måste erkänna att det kändes bra konstigt, men jag hade lite tur iaf för i en ring var det Bullterriers som ställdes ut, så där blev jag kvar. Hur som helst, Rickard har varit så jäkla upptagen dom senaste veckorna, så även idag. Så när jag vänder mig till nästan alla jag känner och ALLA är med sina killar kände jag mig verkligen som den ensamma singeltejjen!

Men nu är jag hos Tina och vi har betat av ännu en melodifestival omgång. Efter det fastande vi på youtube och tittade på diverse musikvideos,varav en gammal goding av Mandy Moore med en passande del i texten -Miss you like candy. Det var ju bara för bra. För idag har jag beklagat mig för Rickard att jag inte ens kunde vara med min allra bästa vän! Han var inte sen att lista ut att min allra bästa vän är godiset. ; P Sorg i mitt hjärta eftersom detta är min fjärde vita dag... fast grattis och kämpa på också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0