06.45

Imorse gick jag upp tidigt för att gå på spinningpasset som började 06.45. I vanlig ordning var jag sen och hade glömt hälften av grejerna som jag behövde... jag blir så less på mig själv. Men spinningen gick bra och jag kom till praktiken pigg och redo! Jag hoppas att detta är något jag kan orka med framöver också! Det fina i kråksången är ju att man bokar sig på nätet flera dagar innan, så vaknar man på morgonen och inte orkar gå så kan man ju inte direkt avboka!

Idag har jag träffat en tjej.. en tjej som inte har det så lätt... jag kände då att jag är rätt lyckligt lottad ändå. Men samtidigt ska man inte jämföra sig med andra. Alla har sitt eget liv och sina egna förutsättningar. Min handledare Benny säger att  - livet är orättvist... och det är det ju, på ett eller annat sätt... och ibland på många sätt för dom olycklig lottade.

Ikväll hoppas jag att jag får spendera kvällen med att baka bröd, kanske blir jag helt själv här hemma och då är det bara jag, min ljudbok och min deg, vilket härligt avslut på en arbetsvecka!

Kommentarer
Postat av: sandra

TJAAAA!!!

Jag har messat di ikväll o nu letat upp dig här! Snart får du anmäla mig för stalking.. eller hur det nu stavas? kram på dig!

2009-01-23 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0