Bland kassar, flyttkartonger och väskor

Nu är mamma och syster här och vi har inte en lugn stund! Mitt i all packning och flyttstädning har vi haft loppisrunda! Vi hann med några stycken och jag gjorde flera fynd! 4 st halsband och en väska!! Vi har haft de skitkul och nu ska vi snart äta mat och sen väntar en kväll i soffan, bland kassar, flyttkartonger och väskor.

Imorn bär det av på en roadtrip hem igen! Fy tusan så härligt!

Tack gode gud för att jag har haft min underbara syster och mamma här denna helg för utan dom vet jag inte hur jag skulle ha klarat av alltihop!

Nu borde jag inte sitta här med, åter till arbete och matlagning.

Detta är den sista snöiga och kalla hälsningen från Östersund för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0