Förlösande!

Hihi, på måndag händer något jättekul! Hoppas jag! Då ska jag vara med på en tjejgrupp och prata om saker och ting som tjejer vill och behöver prata om! Detta fixade sig via praktiken, Benny var snabb och föreslog att jag skulle vara med och snabbt som tusan fixade kvinnan på lernia till det och på måndag är det dags! Jag är alltså ingen deltagare utan kvinnan på lernia ansåg att jag skulle kunna vara en resurs! Jippie!

Förresten har jag varit på möte med en massa enhetschefer idag och det var kul! Då tänkte jag, - här ska jag sitta en dag! (fast inte i Oxelösund... om de går att undvika) Det var ett kul gäng och chefen för psyket drog ett härligt skämt om en gammal barnmorska som nu jobbade med att hjälpa kvinnor som "fastnat" i sjukskrivning, han tyckte det var förlösande! Haha... det var väldigt roligt då iaf.

Imorn är det lördag, då ska jag hem till Sandra, jag ska träffa hennes små söta barn också! Men dom är nog inte så små längre.... dom verkar växa ikapp mig på något konstigt sätt. Annars har jag bakat ikväll, som den otroligt roliga person jag är en fredagskväll! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0