Helt schjukt!

Hungrig som tusan, men glad! Idag fick jag beskedet att JAG fick B på min tenta! Helt schjukt! Lilla jag! Jag är iofs fortfarande rädd för att han ska ta tillbaka mitt betyg och säga att han gjort fel... men de hoppas jag inte!

Idag har jag gjort en sak man inte ska göra... jag har köpt ett par byxor... ett par byxor som är för små! Men nu är det krig!!! (Det är det iofs alltid, men det händer inget ändå).  Men målbyxor har jag iaf skaffat mig... det räckte tydligen inte med alla som jag redan har i garderoben...

Imorn ska jag jobba, och på söndag också, men de känns bra. Det är min sista helg och det känns lite snyftigt. Men de ska nog gå bra ändå. Var och hämtade nyckeln idag (morgonpromenad) och då kändes de lite vemodigt att det snart är över... Fast jag hoppas att jag kan komma tillbaka och jobba under 4:de terminen igen.

God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0