Hemligheter

Hur lätt är det att hålla tyst om hemligheter egentligen? Jag tycker om att prata... det är ingen hemlighet. Men jag är ganska bra på att hålla tyst om andras hemligheter. Men när det gäller mina egna... är det värre... jag kan bara inte hålla tyst.  Jag blir så arg på mig själv ibland för att min mun går och går. Jag förstår om andra irriterar sig på mig för tro mig! Jag blir galen på mig själv, jag försöker seriöst att hålla tyst om varannan sak som jag tänker... det går iofs sådär.

Men tänk om jag har en hemlighet nu då... fast egentligen är det ingen total hemlighet eftersom några vet om det... men kommer det att stanna där?... Nu utmanar jag ödet...

Verkar jag kunna hålla tyst?! Men det härliga är att vill jag hålla tyst så kan jag ju faktiskt göra det, sen om jag klarar av det eller inte är ju en annan femma!

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0