Matilda is gone

Igår hade jag en sååå kul kväll, jag och Matilda pratade och skrattade och mumsade godsaker. Hon berättade värsta historien om en riktigt spännande sak som hon gjorde som ung (när blev hon gammal?) Jag låg i sängen och var helt till mig av nyfikenhet!! Historien slutade bra iaf. Hon och jag har många gemensamma konstiga intressen och det gör saker och ting ännu roligare! I like her!!! Imorse vid 5 gick hon upp för att hinna med tåget kl 6. Jag var INTE avundsjuk... ni kan nog själva lista ut att jag inte följde med på någon promenad med henne till tåget. Haha

Idag har jag roat mig med tentan... det var inte roande...

Imorn kommer Mamma och syster. Det ska bli jättekul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0