Spännande och intressant!

Hej o hopp! Tänk att jag inte skrivit sen min underbara start på lördagen! Haha. Sen dess har livet rullat på bra. Jag kör mitt 8-16,30 och det går bra! Trots att jag egentligen är en bortskämd student som brukar göra det jag själv behagar om dagarna, men, men det går ju bra ändå.

Imorn kl 7.00 bär det av till Stockholm för möte för handledare och praktikanter, jag hoppas det kul! Jag har tur så Benny och Nils kommer och hämtar mig och sen blir det bilfärd till Stockholm! Snacka lyx!! Förresten är jag lite avundsjuk på dom kvinnor som har män som jobbar på arbetsförmedligen för de verkar vara bra killar! Killar med hjärta, hjärna, medkänsla och förståelse! Haha...

Idag har varit en kul dag, riktigt spännande möten på eftermiddagen. Tänk om man kunde får sätta igång och arbeta istället för att bara sitta bredvid och bita sig i tungan! Haha.

Godnatt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0