Segt värre!

Nu har andra dagen på praktiken passerat... och jag är kluven... det är ganska segt... jag funderar lite på vad dom gör där egentligen. Jag är van vid butik och kafé och då är det lite tempo som gäller. Här är det mycket snack och lite verkstad... men det är kanske något man får vänja sig vid...

Nu ringde Matilda och beklagar sig över livet i Östersund, det är inte lätt... men jag gillar Östersund! Fast när man är där känns de sådär... knepigt det där! Hemma är väl alltid bäst!

Förresten gick resan hem bra, de var lite tjafs eftersom jag är belönad med en syster med lite hård attityd. Resan tog iofs evigheter och vi stannade 5 gånger!! Konstigt att de tog tid att komma hem?! En loppis i Brunflo hann vi med också, men där hittade vi inga fynd, bara 2 dyra salladsbestick.

Kram kram för idag

Kommentarer
Postat av: ullis

Jag känner lika.. känns som om man inte kan vara insatta i deras arbete för de verkar inte göra nått. Jag e ju på socialtjänsten och det är kanske inte så man trodde det skulle vara där. Men det blir nog bättre.. vi får hoppas på det!

2009-01-20 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0