Bebisbesök

Igår hände en liten trevlig överraskning! Tanken var att jag skulle åka till Gnesta och hälsa på Frida och lilla Wilma men Rickard tog bilen så jag tänkte att det får bli en annan gång. Men gissa vilka som kom hit istället! Jo, Frida och Wilma. Det var verkligen roligt! Lilla Wilma ville dock bara sova men jag fick ju se hennes fina ögonlock iaf. Hon var så liten och söt. En sån söt bebis vill jag också ha, om det nu blir några barn i framtiden, men jag kommer få en jättebebis på 5 kg så.... det känns inte så lockande. Hur som helst så hoppas jag att vi ses snart igen, jag måste ju få gosa lite mera med lilla Wilma!

Men idag är det dags för nya barnäventyr! 2 mammor, 4 barn, o så jag. Återkommer om detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0