Dansa hela natten

Vilken härlig båtresa! Den här gången körde vi lite annan taktik och var på "vuxendansgolvet", musiken är väl inte optimal för min smak men man får dansa och det är inte en massa killar som kladdar på en.  Jag dansade fan hela natten, det var så kul! Det har jag inte gjort på evigheter! Det blev en hel del alkohol också vilket gör att jag är väldig överraskad över hur bra jag mår idag. Det blev också väldigt lite sömn, vid halv 6 tiden kröp jag i säng.

Nej, Tina, det där gjorde vi jäkligt bra. Nästa gång blir ännu bättre. Då får du ta dig i kragen och hänga med på lite mer bus ; P

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch.

Världen är liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0