Datorlös!!!

Oj, oj va det var längesen jag skrev, och gissa varför?! För att min dator är paj. Fast inte helt paj, bara lite... hoppas jag. Den är inlämnad så jag får dommen idag över hur illa det är med den.

Nu är jag hos mamma och passar på att låna hennes internet. Sen bär det av till Stockholm med Tina för lite tjejgrejer. Vi ska ha det bra bara vi två och så fyller hon ju år imorn också!

För övrigt har jag fått ett jättefint kamerafodral av min mamma! Jag har ju en ny kamera (rosa!!!) men jag kan ju inte ladda upp mina bilder för min dator är paj. Men jag lovar att göra det snart!

En sak till, det har varit mycket på sistone, både i fredags och lördags var det fest. Och fredagen har jag bra mycket ångest för. Vi satt ute i trädgården till kl 1 och Hesse hade två högtalare stod i sitt fönster som körde musik... hujedannemej! Det känns inte bra!! Jag skäms...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0