"Ditt liv är ingenting"

Då var vi inne i den härliga barndiskussionensv värld igen! Fy f*an så arg jag kan bli.

"Jag skulle inte kunna leva utan mina barn" Ja, men visst det köper jag. När du har barn vill du väl föhoppningsvis inte kasta ut dom... (allt för ofta). Att sedan fortsätta och berätta för mig att "livet är ingenting utan barn och det vet du inte än för du har inte skaffat barn" Ja då tar det hus i helvete!! Skulle mitt liv vara ingenting! Finns det någe mer egoistiskt än att skaffa barn till denna urusla värld som håller på och faller samman? Ne fy så arg jag bli på sånt där. Nu vet inte jag vad jag vill göra med mitt liv, jag kanske skaffar 10 barn om naturen tillåter det men jag kanske inte skaffar några, kanske av egen vilja eller för att jag inte kan få några själv och inte fan är mitt liv meningslöst för det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0