Dra åt he***te!

Jadu.. just nu befinner jag mig i Stokholm med Tina men igår fick Rickard tillbaka vår dator... Rickard berättade då att det som hänt är att -vi har varit utan dator i nästan en vecka och fick betala 500 kr för det. Och det är ju så sant! Dumma äckliga datorgubbe! Han säger att det inte är något fel på datorn, fan va arg jag blir. Då hade jag ju för fan kunnat starta datorn där på plats så kunde han sagt att det inte var något fel. Fy, fan, fy fan! Jag går aldrig mer till honom, jag visste det! Jag tänkte inte gå dit från första början för att jag vet att han är dum men datorn är ju där ifrån så jag gav det en chans. Men nu är jag så arg! Detera it kan dra åt he***te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0