Fan

Idag är ingen bra dag... Jag har varit nere och känt mig småkonstig. Inte gör det saken bättre att jag har en miljon saker att göra. Tar det aldrig slut?! Jag skulle ju njuta den här sommaren, nu kan jag inte göra annat än att längta till skolan så det blir lite lugn och ro!

Imorn tänker Rickard tvinga mig att gå till den där äckliga datornkillen igen! Vår dator funkar ju inte, fastän vi fick betala 500 kr för att han sa att datorn funkar som den ska! DET GÖR DEN JU INTE! Fan va jag ångrar mig att jag gick till den dumma äckliga människan! Varför, varför, varför?! Och nu ska jag klara av att gå dit igen! Jag som inte ens kan vara en arg kund! Jag vill helst gå til någon annan.

Ja det var dagens muntra uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0