Fullt ös, medvetslös

Igår bar det av till Lotta och hennes 2 barn, Anton och Wilmer. Jag åkte med Maria (Tyson) och hennes barn, Leon och Agnes. Väl där var det fullt ös kan jag säga. Det var pipande leksaker och skrikande barn. Jag måste erkänna att jag inte skulle vara alltför nöjd och jag var deras grannar just då.

Hur som helst bjöd Lotta på en supergod blåbärspaj, det var en av dom få pajer jag ätit i sommar, det är ju lite sorgligt faktiskt.

Lotta varnade mig innan att jag efter den här träffen skulle jag bli avskräckt från att skaffa barn men det sa jag att jag redan var. Haha. Men det gick rätt bra faktiskt, Det spårade ut lite på slutet bara när Leon fick... ja vad han nu fick, ett utbrott.

Vi får väl se hur det blir med den biologiska klockan. Det måste helt enkelt slå bra hårt för att få mig att glömma dom tuffa bitarna när det gäller barn. Haha. Nejdå, dom är supersöta, det gäller bara att man är redo och mogen!

På kvällen efter middagen så blev jag faktiskt tvungen att vila lite, jag är nog inte van vid sån fart och fläkt, Haha. Men jag hoppas att vi ses snart igen. Jag lyckades ju faktiskt hålla Agnes ganska lugn i min famn med de bästa leksaken jag har, mitt favvohalsband, Det håller barnen upptagna lääääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0