Loppis, loppis, loppis!!!

Direkt in i verkligheten - Jag har knölar på min hand som gör superont. Men nu har jag en stödgrej för handleden och kör med ibumetin på tub. Det är nog inget farligt för både mamma, mormor och morfar har haft såna grejer på händerna. Detta innebär säkert bara att jag håller på o bli gammal... och det ju ingen fara.... snyft.

Trots min onda hand blev det loppis i torsdags! Herregud säger jag bara. Det var jag, mamma, mormor och morbror. Jag kan inte förstå att morbor ställde upp på något dyligt men hans fru är hemma och är höggravid så han fick ställa upp för laget. Och det gjorde han! Han fick släpa sig svettig och blå tack vare alla lådor.

Men det var en jättekul kväll, jag sålde som tusan och om jag räknar bort va bordet kostade att hyra så blev vinsten 585 kr! Helt sjukt! Hur mycket skräp kan man ha hemma?! Jag tog lite kort också, men som sagt, jag kan inte ladda upp något förens jag släpat mig till en datorlagarbutik.

Nu ser jag fram emot en kväll i soffan, jag ska slå på Kalle och chokladfabriken och bara ligga där i godanro. Fy fan så skönt. Sen har jag lovat mig en omgång på spikmattan också. Det är kanske säkrast att jag tar det först så ja är avslappnad och redo för filmen sen. Annars finns risken att jag sitter och hoppar i soffan av nervöskryp i kroppen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Petra

Imponerande verkligen att ni fick med Morbror! Men vi har ju loppis i blodet i vår släkt så det kanske är svårt att förneka....

2009-07-26 @ 12:29:18
URL: http://pthegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0