Lugn som en filbunke

Aj, aj så bista inlägg jag har haft i min blogg. Men idag är en ljusare dag och det kan jag tacka Maggan för. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen men Maggan den pinglan kunde trycka på dom rätta knapparna så nu är jag lugn som en filbunke. Jag känner mig till och med lite tillfreds men min situation. Visst jobbar jag som tusan, men förhoppningsvis visar det sig i lönekuvertet och det skadar ju inte!

I övrigt önskar jag att jag kunde ladda upp lite bilder från min nya fina kamera men tills jag har gått och fixat dator är det inte möjligt. Men jag har hur som helst bestämt för att inte gå tillbaka till den där gubben! Jag går hellre till någon annan som är engagerad och vill hjälpa mig, nu släpper jag inte datorn igen förens jag känner mig trygg med den som ska fixa den!

Nej nu ska det plockas disk och förberedas en tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0