Soffläge

Tänk va skönt att helgen är över. Nu är det bara två dagars jobb kvar innan jag får 2 efterlängtade dagars ledigt.

I fredags hade jag det mysigt. Då äntligen fick jag tid att titta på Kalle och chokladfabriken. Till detta så gjorde jag en variant på smoothie. Jag tog lite yoghurt, juice och maaaaasssor med frysta jordgubbar och hallon. Sedan mixade jag allt och stoppade i frysen en stund, Fy så gott! Det satt jag och mumsade på och kände mig inte alltför onyttig. Titta så fin och mumsig den såg ut (bilden är tagen med min gamla kamera, har som sagt inte fixat datorn för den nya kameran)!!



Igår blev det iaf utgång. Det var lite trögstartat men kvällen blev kul. Tina ville gå på "vuxendisco" så vi provade hamnmagasinet medans dom andra gick till Tellus. Hamnmagasinet var fullt med gamlingar som armbågade sig fram och dansade till dålig musik. Efter att Tina fått en halv cider över sig från en, som hon kallar kärring (35+) så tröttnade hon och ville gå hem. Så det var den kvällen. Men jag hade kul iaf.

Nu ska jag plocka lite här hemma så det ser drägligt ut och sen blir det soffläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0