Springnota

Igår kom jag hem halv 8 hungrig och dann. Jag började göra iordning lite sallad för blanda med min pasta och kyckling som jag hade i kylen.... men icke.... det visar sig att Rickard har ätit upp min matlåda! Jag blir vansinning. Finns det något man inte bråkar med mig om så är det mat när jag har lågt blodsocker.

Jag ringde då till Elle så vi gick ner till hamnen och jag åt en bakad potatis. Men det var lite knas för denna dag tog dom ordrar vid borden, vilket dom inte gör annars så när Elle gått in och köpt glass till efterrätt åt oss och vi ätit upp den så gick vi bara. När jag ligger i sängen på kvällen får jag panik när jag insett att jag stuckit från notan! Jag blir upprörd och vet inte hur jag ska kunna sova så Rickard säger att jag ska ringa till café krogen och förklara, vilket jag gör och jag lovar att komma in dagen efter och betala för mig. Fy så pinsamt. Men idag trampade jag in och gjorde mig skuldfri. Stackars killen som var min servitör! Men jag bad så mycket om ursäkt och dom sa att det var helt okej och tackade mig för att jag var så ärlig och kom tillbaka.

 
gratis potatis?


Nu ska jag äta lunch och sen ska jag ut i trädgården och dona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0