Åt skogen

Jahapp... tror ni att jag har sommarlov och njuter av en härlig kväll... nej, det gör jag inte. Jag har kämpat gärnet idag men det räckte inte för jag började skriva om en massa så jag är inte klar! Jag vet inte riktigt vad det betyder men jag kommer att posta den så att den kommer iväg med söndagstömningen kl 15.00. Men inte fan hinner den till Östersund för att delas ut på måndagen?! Det har jag svårt att tro. Jag lyssnade inte så noga på vad han sa om poststämplar och så för jag räknade med att bli klar ikväll men det lät inte som någon katastrof för honom om de kom någon dag sent... tror jag iaf inte...

Fan, men mitt arbete har kanske blivit lite bättre iaf. Det ligger här utprintat och klart men Rickard ska få läsa igenom det utifall att jag skrivit något helknasigt men jag orkar inte titta på det en sekund till, jag ska försöka läsa igenom det en sväng imorn.

Snyft va jag är en dålig människa ibland.

Men imorn ska jag jobba och sen har jag bokat mig två biljetter till RENT som tessinskolans estetelever spelar på culturum. Jag har visseligen ingen bokad person att gå med men Rickard har sagt att han ställer upp i brist på någon annan.

Nu ska jag nog natta snart, börjar kl 09.00 imorn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0