Blodigt allvar

Nu är det dags, jag har skrivit en "att göra lista" över vad som ska fixas med min analys och sen är den klar. Jag kan inte förstå att efter jag har postat denna analys är det klart, då är det över, om jag inte måste kompletera vill säga.

Hur som helst så kommer jag att vara fri ikväll. Maja frågade i onsdags hur jag skulle fira på fredagskvällen. Och jag svarade - om jag fick som jag ville skulle jag nog bara stanna hemma och baka eller göra ljus. Nu skrattar ni säkert, det gjorde Matilda också när jag berättade det för henne, men Maja förstod mig precis. Hon sa att jag ska göra precis det jag vill. Och jag älskar att göra såna saker, bara släppa allt annat och skapa lite och arbete med kroppen. Det spelar ingen roll vad det är men det är så underbart att koppla på en annan del av hjärnan.

Men det är ikväll de... nu måste jag fortsätta med analysen. Jag skulle dock vilja hinna med en tur ner på stan för Jonte står i en socialdekmokratstuga så det vore roligt att titta förbi och det vore kul om det fans någon moderatstuga för då skulle jag vilja fråga ett och annat... Men jag ska inte bli arg och upprörd just nu för det har jag inte tid med men om jag arbetar målinriktat kan jag nog gå ner på stan och ta ut mina agressioner på moderaterna sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0