Blodutgjutelse

Då var man hemma från middagen. Väl där bestämde jag mig för att köra alkoholfritt och det är jag så glad för nu! Härligt, härligt då kan jag vakna upp imorn och inte vara orolig för minsta lilla bakfylla. Nu ska jag krypa ner i soffan, starta en film och bara myyyysa.

För övrig så märkte jag bara några steg innan jag steg in på vår gård att jag blödde från tårna. Vidare kan skrivas att innan jag skulle gå till denna middag slet jag mitt hår för att jag inte visste vilka skor jag skulle ha! Hur som helst så blev det mina favoriter, svarta med peeptoe och hög klack. Skadorna sedan midsommar var dock inte helt läkta så nu är mina tår svullna och smått blodiga. Men vad gör man inte för att vara fin?....

Middagen var för övrigt ganska god, fast jag är lite besviken, sååå gott var det inte. Jag och Sofia mumsade på andras räkor och sen fick vi bananasplitt! Mums!! Sedan avvek jag och Sofia först från tillställningen. Men vi ungdomar behöver ju faktiskt komma hem och sova! Haha (jag försöker glida på henne ungdom iaf ; P).

Men som sagt nu ska jag krypa upp i soffan och myyyysa. Vad blir det för film då? The truth about love eller Kid Svensk.... jag ska fundra på de litegrann.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du e fortfarande ung du med Jossan ;) så du behöver inte åka snålskjuts på mig. Läskigt med fossingarna, du fr lägga dom i högläge när du myser film, o de gör jag med nu ^^

2009-06-27 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0