Bråk och skrik

Jag har ju glömt att uppdatera om vår bilresa till byn Sjötofta! Det gick som sagt sådär.... kärringjäveln (läs gpsen) tyckte att vi skulle åka åt ett håll och jag tyckte att annat. Rickard fick bestämma och han valde kärringens idé. Så ut o skogen bar det av och jag trodde att vi aldrig skulle hitta ut igen. Efter mycket skrik och bråk kom vi äntligen fram och Rickard kusiner undrade nog var vi tog vägen och blev nog något konfunderade när vi dök upp, jag i framsätet körandes och Rickard sittandes i baksätet. Haha. Så här i efterhand är det grymt kul. Men jag älskar ju roadtrips, även om just den biten fram till Sjötofta gick sådär.

Här är några fina bilder iaf. Kolla in mitt halsband, ett loppisfynd och ett perfekt midsommar halsband. Ringen är hittegods som jag har lite ångest för att bära men jag älskar den! Den är så söt! Solglasögonen är också second hand. Dom hade kommit in tillsammans med en massa andra gamla glasögon så dom är antagligen från tiden då trenden begav sig en gång i tiden : ) Ja, man kan ju inte anklaga mig för att va dyr i drift.... fast då kan man å andra sidan anklaga mig för att vara en billig flicka ; P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0