Fynda med Mamma!

Denna dag skulle jag spendera framför datorn och plugga eftersom analysen ska skickas iväg imorn... men Mamma tyckte att vi skulle ut på loppis och second hand runda och jag är inte den som säger nej. Jag gjorde slut på 167 kr och jag har fått en tunika, en kofta, en sjal, ett skärp, en skål och en stol för pengarna. Helt sjukt! Jag måste ta kort på stolen för den är supersöt! Mamma fyndade en massa tallrikar också för under 200 kr, det var riktigt bra!! Det är häftigt hur olika priserna kan vara från butik till butik. Mitt skärp kostade 30, vilket jag tycker var dyrt. Ett skärp som jag köpte för någa veckor sen på ett annat ställe kostade 10 kr. Haha, tänk att man ska haka upp sig på såna småsummor. Men det är det som är grejen, att göra riktiga fynd! Men nu måste jag rensa mitt förråd och göra mig av med en massa saker för jag får inte plats längre!!

Förresten så hittade jag en supersött bebiskorg också! En sån där flätad korg som står på en liten ställnig. Den var så fin och kostade bara 125 kr, men jag får inte in en pryl till i förrådet så den fick stå kvar... Mamma påpekade också att i vår familj får vi jättebebisar så risken finns att min eventuella framtida bebis kanske bara skulle kunna ligga i den i typ 2 månader. Men den var ju så fin!! Men å andra sidan, ska jag verkligen gömma den i mitt förråd när den kan komma till nytta för någon söt liten bebis som behöver den inom en snar framtid. Den kommer bli underbart fin hos någon annan familj, det hoppas jag verkligen!

Men nu ska det bli en tidig natt.

Tjingeling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0