Jobb, jobb, jobb.

Jobb, jobb, jobb. Gud va jag längtar tills det blir lite lugn och ro!!! Men idag var iaf Lotta inne på jobbet. Det var evigheter sen jag såg henne och jag tror knappt det är sant när hon står där och är tvåbarnsmor! Hur gick det till? Jag fick iaf klämma och känna på lilla Wilmer, 3 mån och det var så mysigt. Hon var en sån fin mamma också, själv påstod hon att hon inte tvättat håret på en vecka och var sjuk men jag tyckte att hon var jättefin! Sådär vill jag också se ut om jag får barn! För övrigt så måste jag åka och hälsa på henne i sommar! Det vore så kul. Så därför längtar jag ännu mer efter att det ska lugna ner sig så man kan göra sånt som man vill!

Men som sagt, just nu gäller det bara att kämpa och stå i!

Glömde ju skriva en sak! Nu är det ju toppenfint väder ut och jag jobbar, men jag jobbar ju i ett växthus så snacka om tropisk värme. Tanterna och farbröderna håller på och svimma och tycker så synd om oss som jobbar i den höga temperaturen. Själv är jag ganska van efter åtskilliga år på stället. Antagligen är jag som gjord för hög temperatur. Tänk om jag skulle åka utomlands någon gång och undersöka saken närmare. Mina resor till Östersund tränar ju knappast den typen av temperatur! Haha.

Godnatt nu, imorn har jag lovat mig själv en tur till gymmet innan jag börjar jobba kl 8!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Men vad är det med alla människor nu för tiden!? Gym hit å dit, träningsvärk, spinning, danspass, promenader... you name it! Jag känner mig som en kluns tack vare er hurtbullar ju! :P *miljarder me kramar* saknar dej!

2009-06-25 @ 23:16:59
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0