Jordgubbsland

Idag har jag varit ledig, ohh härliga dag! Jag hoppas det kommer fler som denna!

Jag tog bilen och åkte till min mamma idag och fortsatte med mitt lilla jordgubbsland. Det gick riktigt tung o jobba idag, solen värmde så det blev ett spadtag, sen vila, ett spadtag, sen vila. Men nu är det nästa klart. Det fattas några plantor bara. Men jag har en fundering, varför blommar inte vissa av jordgubbsplantorna? Har det blivit någe fel? Det flesta är skott från andra plantor, men inte ska väl de påverka blommningen? Nu tycker ni kanske att jag borde kunna sådant eftersom jag jobbet i en blomsterhandel i 6 år men icke...

Jag får väl fråga lite fint på jobbet om någon vet...

I övrigt bjöd mamma på underbar kycklingsoppa till lunch och glass med melon till eftermiddagsfika. Hon är så fin och duktig min lilla mamma!

Ja just det! Nu glömde jag nästan, nu har jag lagt till min blogg som favorit på mammas dator så nu kan hon enkelt läsa den ; P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0