Promenad i Borås

Finns det något bättre än att bo på hotell? Det är min och Rickards lilla lyx som vi unnar oss ibland. Men jag tror inte att det är så vanligt att bo på hotell på midsommar för vi var helt ensamma på frukostrbuffén imorse, tills det kom en ensam man och slog sig ner. Efter det blev det bums tillbaka i sängen för att mysa i ett par timmar. Åhh vad jag älskar hotellsängar!! Haha.

Sedan åkte Rickard för att hjälpa kusin Andreas med hans badrum medans jag myste kvar ett tag till innan jag tog en promenad för att hitta hem till Andreas och Sandra och bevisa att det inte är fel på min förmåga att läsa kartor!! Och jag kom dit, så fint och smidigt så!

Vilken tur att jag lyckas hitta datororer överallt så jag kan blogga för alla mina trogna läsare, haha ; P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0