Rena cirkusen!

Idag hade jag äntligen en ledig dag! Och fint väder hade jag så jag, Ange och Lova åkte ut till Daltorp för lite sol och bad. Men lugnt och ro fick vi inte på vår sol och bad dag. Lova var på väg att börja löpa så Acke var på henne som tusan! Lova älskar att bada och är lite seg på att lyssna så det blev rejällt mycket tjoande på henne.

Ja egentligen vet jag inte var jag ska börja. Men rena ciskusen var det! Det slutade med att jag och Ange fick lägga oss på bryggan för att komma undan från 3 hästar som hittat oss (Rickards systras hästar). En katt var också inblandad men det blev skrämd av Lovas blotta uppenbarelse så den vände på klacken och stack. Men jag tror att det räckte bra som det var med 4 tjejer, 3 hästar, 2 hundar och en liten badplats. Tänk om jag hade haft kameran med mig!

Till sist tog vi båten ut till en klippa och låg där och solade, då kunde jag och Ange också unna oss ett par dopp.

Fy va underbart att få vara lite ledig!

Varför, varför, varför ska jag jobba så mycket?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0