RENT

Ja... igår tyckte jag att det var bra att köpa 2 biljetter till uppsättningen av RENT i stan... jag är bara en person... men vem fan går själv, så jag köpte 2 och Rickard lovade att ställa upp om jag inte hittade någon partner. Tror ni att jag hittade någon partner? Snopen värre fick jag snäll be Rickard ställa upp och oj va han njöt av föreställningen... haha... not.

Hur som helst så var den ganska bra. Speciellt den tjejen som spelade Mimi, hon var som plockad från vilken musikalscen som helst! Musiken i RENT är ju helt underbar och kören sjöng helst underbart. Sångerna är jäkligt svåra och går sååå fort så jag förstår att folk hade svårt att hänga med. Rickard fattade ingenting, men det gör ju inte så mycket för det är kul att titta ändå : )

Nu ska jag bege mig över till Tina för lite tjejfilm och snack, men först.... borde jag stoppa min analys i ett kuvert så den är redo att postas imorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0