Resan är över

Måndag kl 09.30 avgick vår gula fara mot destinationen Östersund. Tisdag 22.45 var vi hemma igen. Det blev en snabbvisit i Östersund för opponeringen. Resan upp gick bra men väl framme fanns det ingen hemma på adressen där vi skulle hämta nyckeln till vårt boende för natten. Det löste sig efter ett tag och sen blev det tacobuffé som avslutning på dagen.

Opponeringen gick sådär... jag och Marlene upptäckte att vi inte var lite förberedda som vissa andra men å andra sidan tror jag inte att man behöver dra det till det extrema heller och det höll nog Leif med om. Men, men vi klarade dagen iaf och sen bar det av hem.

I Iggesund, efter en flottig men god pizza upptäcker jag, när det är min tur att köra att det fattas en nyckel och en hake på min nyckelknippa. MIN HEMNYCKEL ÄR BORTA! Jag blir vansinnig!! Men det hela slutade bra för Marlene hade sett en nyckel på macken där vi stannade sist men hon hade inte tänkt på att det kunde vara min eller Emelis. Så efter en hel del detektivarbete så hittade Emeli macken och nyckeln så den borde vara påväg ner till oss nu. Tjejen på macken var så trevlig och skulle posta den åt oss!! Tack för goda människor, det hjälper att hjälpa andra ; P

Det hela var över otroligt snabbt iaf. Det känns knappt som att jag har varit där. Imorrn ska jag lämna in min slutgiltiga uppsats och jag hoppas det ska gå bra!!

Tack Emeli för att du följde med på resan! Det var jättekul tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0