Rymma

Igår låg jag och Rickard i sängen och smidde planer inför min födelsedag. Vi funderade på att sticka iväg, ta in på hotell och bara vara borta över min födelsedag och över midsommar. Vi kollade kartan och diskuterade olika alternativ. Men jag vet inte om jag vill vara borta över midsommar...

Hur som helst så vaknade jag idag och insåg att jag jobbar på torsdag, så det gick i stöpet. Men bara själva planerandet på en liten rymning värmde i hjärtat.

Nu ska vi åka hem till Rickards familj. Först ska vi stanna till och köpa lite picknik så får de bli lunch på vägen. Tyvärr är det skitväder så vi får väl sitta i bilen och ha picknick.

Sen är det hem för MYSSÖNDAG, men nu ska jag dra på mina blå gummistövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0