Sommarlov...

Ja... nu är det sommarlov... men den underbara känslan har uteblivit. Det känns som om jag missade den när jag inte blev klar som jag planerat i fredags. Hur som helst känns det inte som så mycket sommarlov när jobbdagar bara kastas över mig! Igår fick jag till och med säga nej till Sandra om att ta hennes dag för att jag behövde vara hemma och jobba i trädgården. Det får jag ju faktiskt också betalt för så det borde jag ju sköta!

För övrigt kom Helena in på jobbet idag och jag har ju varit så nyfiken på o fråga vad hon tyckte om RENT. Hon sa att hon hade tänkt på mig hela tiden och förbannat mig. Hon fattade ingenting och dom sjöng skitdåligt sa hon. Haha, jag kunde inte låta bli att skratta.

Imorn är det jobb igen, jippie, jahoo! Jag hoppas att jag får vara en del inne i snitten och göra buketter, det vore kul. Men man vet aldrig hur det slutar, jag ska räkna pengar iaf, det är alltid trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0