4 stick

Idag var det dags för något som jag inte gjort sedan jag var barn! Jag skulle ta blodprov! Jag tycker det är helläskigt eftersom jag har lite utav en fobi för sprutor. Hur gick det då? Ja, jag var inte så sugen på att lämna ifrån mig mitt blod tydligen så sjuksköterskorna fick sticka mig 4 gånger innan de fick alla sina rör fyllda. Den sista gången var i handen! Helläskigt säger jag bara! Men nu är jag stolt för att jag har klarat av det och nu tänkte jag att jag och Rickard ska bli blodgivare, det är väl en bra metod för att bota min fobi! Det var ju synd att Rickard inte är så sugen bara... kan de tänkas att han också är rädd för sprutor tro? Haha.

Nu väntar vi bara på provsvaren om ca 14 dagar, men jag tror säkert att dom visar att jag är frisk som en nötkärna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0