"Attgöralista"

Idag har jag tagit mig i kragen och gjort en riktigt lång lista på allt jag måste göra! Det känns bra faktiskt, att få ner de på papper och se vad jag måste göra. Vi får väl se hur bra det går att beta av alltihop men de återstår och se.

Idag har jag varit så jäkla godissugen! O tror ni inte att en tjej pratade om att starta eget och exportera godis idag och en annan fyllde år så det blev tårta och kakor, men jag satt där fint och snällt och sa nej tack... vilket Josefinplågeri säger jag bara! Men det är iofs jag som plågar mig så jag får väl skylla mig själv helt enkelt.

Imorn ska jag och Tina till Blomsterlandet för att shoppa blommor, jag känner mig själv bra sugen faktiskt, jag vill fylla upp med massor med fina blommor och ordna upp lite här hemma, jag vill göra om och förnya!

Men nu ska jag återgå till min attgöralista (att skriva blogginlägg ingår tyvärr inte på listan) ; P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0