Blivit med tonåring

Igår var jag i Eskilstuna, o jag körde dit så fint så fint! Egentligen är det ganska skönt att köra bil. O jag är ganska duktig, jag tycker bara inte om när det händer oförutsedda saker, o de kan de ju göra väldigt ofta i trafiken. Haha. Väl där var vi bara 3 st men de gick ju bra ändå, då fick vi desto mer tid att prata på. Det var skönt att prata av sig och höra andras erfarenheter.

I övrigt har jag och Rickard blivit med en tonåring. Hans syster ska bo hos oss denna vecka eftersom hon har praktik på en djuraffär inne i stan. Igår satte jag därför igång och gjorde storkok så alla skulle få mat och matlådor... det blev iofs lite mycket mat eftersom det i slutändan efter att vi ätit fanns 6 matlådor kvar... men nu kan vi äta currygryta hela veckan : ) Igårkväll landade Sara o jag i soffan och tittade på guldkompassen och den var riktigt bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0