Hundskit med glitter på

Denna dag har jag spenderat i Stockholm, på söder. Jojemensan, o vilken utsikt sen! Lägenheten på bastugränd med imponerande utsikt åt båda hållen fick tom mig sugen på att bo i sthlm.

Vi var där på en liten kurs och under lunchen gick vi ner på stan och tog en lunch, påväg tillbaka går vi förbi drop in för tatuering, lite sugen blir jag allt! Sedan hittar jag nästa ställe som har drop in  för tarotkort och andra liknande aktiviteter, jag blir ännu mer sugen men får hejda mig för vi har ju en viktigt kurs dagen till ära... Innan vi kommer tillbaka gör jag dock en makaber upptäckt! Vid en husvägg på gatan ligger det hundskit, och strött över det är det rött glitter. Jag tittar runt hundlorten men där är det inge glitter, men väldit lokalt över lorten är det fullt med glitter... det väcker ju en hel del tankar och frågetecken, vad är det för galning som strör glitter över hundskit på söder i sthlm?! Jag vill nog inte bo i sthlm när allt kommer omkring, då skulle jag komma hem med spontana tatueringar, nya ofrivilliga framtidsplaner och glittrigt hundskit under skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0