Jordande!

Hej hopp! Idag ska jag leka med jord på mitt vardagsrumsbord! Jajemen! Det är dags att plantera om alla blommor i huset... eller nästan alla... 11 av dom iaf. Resten får klara sig ändå. Jag har nya innerkrukor, lecakulor, jord, provadopinnar och glansspray. Gud va fint de kommer o bli! Sedan blir det core och spinning. Ikväll får vi se vad som står på menyn, det ordnar sig alltid. Igår var vi för övrigt hos Tina och Morgan på lite galej och jag drack vin för första gången på jäääätelänge o det var jäääätegott!

Imorn är det dags för jobb igen, o det ser ut som skit på jobbet! Det är ombyggnad på gång så butiken ser ut som SKIT, men det gör inget för jag är där för o tjäna pengar. Haha.

Ne nu är det bäst att sätta igång så att jag kommer någonstans med mitt jordande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0